escort

ANKARA ESCORT

 

SİNCAN KENDİ YERİ OLAN ESCORT BÜŞRA

  • İlan Tarihi: 16 Aralık 2017 16:43
  • İlan Bitiş: Bu ilanin süresi doldu
Escort Sincan
Escort SincanEscort Sincan
İlan Açıklaması

Herkese merhabalar ben Sincan kendi yeri olan escort BÜŞRA. Beraberliklerim de ana, ağza yüze boşalma yapmıyorum. Kendi evimde ateşli dakikaların garantisini sizlere escort Sincan çalışanı olarak vermekteyim. Resimler benim kendi resimlerimdir. Zaten ne kadar seksi ve güzel olduğumu görünce anlayacaksınız. Güzelliğimin yanı sıra oldukça da ateşli bir partner olduğumu belirtmek isterim. Sincan escort görevimde bu güne kadar bir çok erkeğin gönlünde taht kurdum. Aşağıda yer alan Sincan eskort fizik bilgilerime bakabilirsiniz.

  • İsim: BÜŞRA
  • Yaş: 23
  • Boy: 1.65
  • Kilo: 50
  • Ten Rengi: Beyaz
  • Saç Rengi: Sarı

Sincan escort bayan  kendi yeri olan Büşra bilgileri

Her sabah uyandığımda yatağımda yakışıklı bir bey görüp üstüne saldırarak o koca muzunu içime alma hayali kuruyorum. Ankara escort olarak hizmet veriyorum ve en büyük zevkim müşterilerimin içine boşalması. 23 yaşlarındayım, üniversite öğrencisiyim. Her şey üniversitede erkeklerin gözlerinin benim üstümde olması ile başladı daha sonrasında madem hepsi beni istiyor neden para karşılığı Sincan eskort işini yapmayayım dedim. Bu iş büyüdüve üniversite dışında da ilişkiye girdiğim erkeklere nasıl zevk verdiğim, benimle ilişkiye girdiklerinde boşalırken nasıl bağırdıkları bütün Eskişehir’in dilinde dolaşıyor zaten. Dolgun göğüslerim, muzunuzun üstünde zıplarken aşağı yukarı sallanıp sizi daha da azdırıp, daha çok zevk verecektir. Aklınızdaki bütün fantezileri benim üzerimde deneyebilirsiniz Çamaşır makinesinin üstü, tezgâh üstü, yatak kenarı ve aklınıza gelmeyecek daha bir sürü yer.  Vajinamın dudakları o kadar yumuşak ve ıslak ki, genel de ilişki bittiği zaman, müşterilerim parmaklarıyla oynaşmaya devam etmek istiyor. Göğüslerimin dolgunluğunu ve büyüklüğünden bahsetmek istemiyorum bile çünkü anlattığım zaman boşalabilirsiniz benim yanıma geldiğinizde içime akıtacağınız bir şey kalmayabilir. Şu anda bunu okurken yok artık diyebilirsiniz, inanmakta biraz zorlanabilirsiniz. Fakat her anlattığım gerçek. Bunun ispatını istiyorsanız beni arayın görüşelim ve kendinizi benim narin ellerime, ıslak vajinama ya da dolgun dudaklarıma bırakın. Bu dolgun dudaklarıma penisini değdirmek isteyen o kadar çok müşterim var ki zevkini alan bir daha bırakamıyor. Çoğu zaman sadece oral seks yaptırıp birleşmeyi bitiriyorlar.

Sincan eskort Büşra iletişim bilgileri

Beni arayan beylerden bir tek ricam var. Ben sizler ile görüşmeden önce bütün vücudumu tepeden tırnağa bakıma sokuyorum. Sizin karşınıza özenle çıkmak için elimden gelen her şeyi yapıyorum. Eğer istediğiniz bir iç çamaşır rengi varsa ve o renk benim dolabımda varsa üzerime onu giyiyorum. Kısacası her şey kusursuz olsun istiyorum. Görüşmeye gelecek olan beyler de görüşmeden önce benim gibi kendini bir bakıma sokmasını istiyorum. Bu aramızdaki şehvetin daha da artmasını sağlayacaktır emin olun. Ankara  eskort hizmeti için beni araman yeterli.

İLETİŞİM NUMARASI: 0531 561 74 79

Etiket yok

2778 genel görüntüleme, 2 today

  

İlan Kodu: 2355a351e329f072

Yorum Yazınız

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.